*********************
- פתח דבר -
ב-1960 הגה האסטרונום והאסטרופיסיקאי ,ד"ר פרנק דרייק ,משוואה המחשבת ומעריכה את מספר העולמות ביקום שייתכן שקיימים בהם חיים אינטילגנטיים המסוגלים מבחינה טכנולוגית ליצור תיקשורת עם כדה"א .לפי חישוביו של דרייק קיימות 10,000 צויליזציות בגלקסיה שלנו ,שביל החלב ,המסוגלות ליצור קשר עם כדור הארץ .כעבור 40 שנה נוסחה והורחבה המשוואה מחדש על ידי ד"ר אמיר אקזל ,פרופ' למתמטיקה וסטטיסטיקה שמתייחסת לא רק לגלקסית שביל החלב שלנו בלבד אלה גם מתייחסת לכל שאר הייקום הנראה לעין ושבו יש ביליונים של גלקסיות ושבכל אחת מהן ביליוניי כוכבים .התוצאה המתמטית הפשוטה אליה הגיע פרופ' אמיר אקזל היא שהסבירות שקיימות צויליזציות אינטלגנטיות המסוגלות להתקשר עם כדה"א היא בסבירות של 100%...המשך...
*********************

Disclosure Project - פרוייקט החשיפה

קטעים מתוך כתבתם של גילי שכטר וחנן סבט,יו"ר העמותה הישראלית לחקר עב"מים וחח"א EURA ,כפי שפורסמה באתר מעריב,NRG :

"פרויקט החשיפה מאתר ואוסף את עדויותיהם של קציני צבא בכירים, אנשי מדע וממשל, שלכולם מכנה משותף: בשלב כזה או אחר במסגרת עבודתם הם נתקלו במידע הנוגע לעבמי"ם וחוצנים. אישים אלו חברו יחד כדי לחשוף בפומבי את הידוע להם, מתוך ראיית טובת האנושות לעומת טובתה הפרטית של ארה"ב."...
..."ב-9 במאי 2001, הציג ד"ר גריר את הפרויקט לכלי התקשורת במסיבת עיתונאים רבת משתתפים שהתקיימה בוושינגטון. כבר במושב הפתיחה העידו כ-20 עדים על עבודתם והיתקלויותיהם בנושא העבמי"ם והחוצנים. בכנס פתיחה זה נדון גם נושא חקר האנטי-גרביטציה, והשימוש בטכנולוגיה החוצנית כאפשרות לפיתוח שיטות הפקת אנרגיה זולות בהרבה מאלו המוכרות לנו.
העדים שחשפו את המידע, שהיה מוסתר משך עשרות בשנים, מגלים קצה קצהו של קרחון עצום. העדויות המצטברות מגלות לנו עד כמה תחום זה מורכב ורחב-מימדים. אמנם אנו נחשפים לחלק קטן ביותר מהמידע שבידי הממשלים השונים, אך גם כאן יש די והותר ממצאים וגילויים שעשויים לגרום לחלק מאיתנו להרהר בשנית בשאלה – מה באמת מתרחש בחדרי החדרים של הממשל.
רשימת העדים בפרויקט מרשימה ביותר. בין מאות העדים ניתן למצוא את מייג'ור גנרל ואסילי אלקסייב מהמרכז התקשורות לחלל ברוסיה, מונסניור קוראדו באלדוצי מהותיקן, ד"ר ריצ'ארד היינס – מדען בנאס"א, פרופ' רוברט ג'ייקובס מחיל-האויר האמריקני, ד"ר אדגר מיטשל, האסטרונאוט מאפולו 14, אדמירל לורד היל נורטון – שר ההגנה הבריטי לשעבר וראש נאט"ו (נפטר ב- 2004), גורדון קופר – אסטרונאוט (נפטר ב- 2004), ניק פופ – חוקר עבמי"ם ועובד משרד ההגנה הבריטי לשעבר ורבים אחרים."...
..."מאמצים רבים נעשים מטעם גורמים ממשלתיים לשכנע את העדים לשתוק, להביא לסיום פעילותם המקצועית או גרוע מכך. כל העדים חושפים מידע הנחשב לסודי ביותר, אך בשל התנערות הממשל מעצם הנושא, הרי שמרביתם מסכימים להעיד בפומבי. "..."מן העדויות עולה שקיימת נוכחות חוצנית תבונית בכדור-הארץ, שחוצנים מגיעים לכדור-הארץ ונוכחותם נשמרת ברמת סודיות גבוהה ע"י הממשל האמריקני וממשלים אחרים בעולם"
לכתבה המלאה - http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/600/129.html

מסיבת העיתונאים של פרוייקט החשיפה.מאי 2001 :


חומר לקריאה : מסמך התדריך המסכם את המחקר ואת כל העדויות :
CLOSURE PROJECT BRIEFING DOCUMENT

צפו ב-DVD המלא המציג ראיונות עם עדים נוספים:
חלק ראשון


חלק שני


בשנת 2007 נערכה מסיבת עיתונאים נוספת בהם הוצגו עוד עדויות חדשות ,בנוסף הישתתפו בא גם אנשי צבא ומדע ממדינות דרום אמריקה וארופה :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מבקר יקר ,תגובות ייתקבלו בברכה .פירסום מוצרים או פירסום אתרי אינטרנט לא ייתקבלו .קישורים הרלוונטים לנושא הכתבה ייתקבלו .ויכוחים סוערים או דיונים פוריים ייתקבלו בברכה .זילזול,סרקאזם או כל שימוש בשפה לא "נקיה"-לא ייפורסמו .המגיבים מתבקשים להצמד ולהגיב באופן הנוגע לתוכן הכתבה .תודה .מנהל האתר.