*********************
- פתח דבר -
ב-1960 הגה האסטרונום והאסטרופיסיקאי ,ד"ר פרנק דרייק ,משוואה המחשבת ומעריכה את מספר העולמות ביקום שייתכן שקיימים בהם חיים אינטילגנטיים המסוגלים מבחינה טכנולוגית ליצור תיקשורת עם כדה"א .לפי חישוביו של דרייק קיימות 10,000 צויליזציות בגלקסיה שלנו ,שביל החלב ,המסוגלות ליצור קשר עם כדור הארץ .כעבור 40 שנה נוסחה והורחבה המשוואה מחדש על ידי ד"ר אמיר אקזל ,פרופ' למתמטיקה וסטטיסטיקה שמתייחסת לא רק לגלקסית שביל החלב שלנו בלבד אלה גם מתייחסת לכל שאר הייקום הנראה לעין ושבו יש ביליונים של גלקסיות ושבכל אחת מהן ביליוניי כוכבים .התוצאה המתמטית הפשוטה אליה הגיע פרופ' אמיר אקזל היא שהסבירות שקיימות צויליזציות אינטלגנטיות המסוגלות להתקשר עם כדה"א היא בסבירות של 100%...המשך...
*********************

ציידי הע"במים - Giant UFOs

הפרק : עב"מים ענקיים
והפעם ידונו בהרחבה
בשני מיקרים מפורסמים של צפיה בעב"מים ענקיים במהלך טיסה שיגרתית.
מקרה אחד התרחש
בבריטניה בו נצפו שני עב"מים ע"י שני טייסים בשני מטוסים שונים שחלפו באזור ונצפו לפרק זמן ארוך מאוד של 9-12 דקות,לארוע עדים גם הנוסעים.ובמקרה השני בצרפת בטיסה מעל פאריז של חברת אייר-פרנס מניס ללונדון בו נצפה עב"מ אחד ענקי ע"י צוות הטיסה ,הדיילים ומספר נוסעים.ובסיום התוכנית-קינוח : חובב רדיו מאתר ומקליט שיחה ברשת הקשר הצבאית של שני טייסי חה"א האמריקאי המשרתים בבסיס אמריקאי בבריטניה אשר נשלחים ליירט עב"ם המרחף בשמיים,שיחה מאוד מעניינת..צפיה מהנה.


חלק 2 חלק 3 חלק 4 חלק 5

תגובה 1:

  1. קודם כל יופי של אתר! אני לא מבין למה אנשים קוראים ולא מפרגנים על הזמן וההשקעה,אני מקווה שהאתר ימשיך להיות מתוחזק ומעודכן ברמת התכנים האיכותיים שקראתי עד כה,כל הכבוד.

    השבמחק

מבקר יקר ,תגובות ייתקבלו בברכה .פירסום מוצרים או פירסום אתרי אינטרנט לא ייתקבלו .קישורים הרלוונטים לנושא הכתבה ייתקבלו .ויכוחים סוערים או דיונים פוריים ייתקבלו בברכה .זילזול,סרקאזם או כל שימוש בשפה לא "נקיה"-לא ייפורסמו .המגיבים מתבקשים להצמד ולהגיב באופן הנוגע לתוכן הכתבה .תודה .מנהל האתר.