*********************
- פתח דבר -
ב-1960 הגה האסטרונום והאסטרופיסיקאי ,ד"ר פרנק דרייק ,משוואה המחשבת ומעריכה את מספר העולמות ביקום שייתכן שקיימים בהם חיים אינטילגנטיים המסוגלים מבחינה טכנולוגית ליצור תיקשורת עם כדה"א .לפי חישוביו של דרייק קיימות 10,000 צויליזציות בגלקסיה שלנו ,שביל החלב ,המסוגלות ליצור קשר עם כדור הארץ .כעבור 40 שנה נוסחה והורחבה המשוואה מחדש על ידי ד"ר אמיר אקזל ,פרופ' למתמטיקה וסטטיסטיקה שמתייחסת לא רק לגלקסית שביל החלב שלנו בלבד אלה גם מתייחסת לכל שאר הייקום הנראה לעין ושבו יש ביליונים של גלקסיות ושבכל אחת מהן ביליוניי כוכבים .התוצאה המתמטית הפשוטה אליה הגיע פרופ' אמיר אקזל היא שהסבירות שקיימות צויליזציות אינטלגנטיות המסוגלות להתקשר עם כדה"א היא בסבירות של 100%...המשך...
*********************

ישראלים רבים מכל רחבי המדינה רואים עב"מים המרחפים במשך כשעתיים

ב-26 ליולי 2008 ,היו מאות עדים ישראלים,כולל עבדכם הנאמן, שראו אורות בשמיים שנצפו בכל רחבי המדינה החל מדימונה בדרום,אשקלון,כל אזור המרכז ועד חיפה.האירוע החל בסביבות השעה 21:15 ונמשך כשעתיים שבמהלכם ניצפו שניים עד ארבע ואפילו חמישה אורות לסרוגין המרחפים ללא תנועה וללא היבהוב כלשהו(דבר שבהחלט שולל את האפשרות לפגזי תאורה) .מצה"ל נמסר כי לא נרשמה פעילות חריגה.
בכתבה שפורסמה בYNET מודה יו"ר האגודה לאסרונומיה,יגאל פת-אל כי בהחלט לא מדובר בפגז תאורה :"לא ייתכן מצב שאתה רואה פצצת תאורה משני מקומות רחוקים שזו אותה פצצה ", אך המשך דבריו בהחלט תמוהים :"לכן אנחנו צריכים להניח שזו פעילות ארצית". - ארצית ? כרגע אין שום דבר ארצי הידוע לנו שמתנהג באופן שכזה ואפילו הוא רק "מניח" ואין לו כל תשובה לתופעה.

לצפיה בכתבה כפי שפורסמה ב YNET - לחץ כאן.
בתגובות לכתבה היו סקפטים שטענו כי מדובר בפגזי תאורה,אך כמובן שהם לא היו עדים.מגיבים רבים אחרים כן היו עדים.הנה חלק קטן מהעדויות שנאספו מתוך התגובות לכתבה שפורסמה ב-YNET :
שקד,מודיעין -"גם אני ראיתי את האורות המהבהבים, בהתחלה היה אור אחד, אח"כ שתיים, ואחרי חצי שעה היו חמישה אורות"

איציק,ת"א - "גם אני הבחנתי בזה בשעה 2300 בנסיעה לכוון מודיעין זה נראה בכוון דרום מזרח וכאיש צבא לשעבר זה בטח לא נורים או תאורה אין חיה כזו לאורך כל כך הרבה זמן ובטח שלא עומדת במקום מה זה אני לא יודע אבל זה היה מוזר ולכן שמתי לב לזה כל השאר זה רק ספקולציות"

יעל,ירושלים - "לפני שאתם מראים את חוכמתכם ברבים וקוראים לכולם "מהבולים", תחשבו לרגע. גם אני סקפטית לגבי הדברים האלה אבל אני ראיתי זאת במו עיני, גם אני חשבתי שאלה פצצות תאורה עד שראיתי את הכתבה שכתוב בה בפירוש שזה נצפה בכל רחבי הארץ- רחובות לוד חיפה כביש ירושלים ת"א שכונות שונות בירושלים ועוד. אז תסבירו לי אתם איך זה שבכל כך הרבה מקומות בדיוק באותה שעה האורות האלה נצפו בדיוק אותו הדבר באותה כמות? אם אתם כל כך מבינים וכל כך חכמים תסבירו לי ולכולם איך הדבר הגיוני?"

משפחת כהן,רחובות - "נסענו בדרכנו מחופשה משפחתית באילת... כשלפתע התחלנו לראות צמד אורות בוהקים בשמים.בהתחלה היו שני עצמים מוארים שעמדו ולא זזו, לאחר מכן נוסף עוד אחד (מעט מרוחק מהשניים האלה), לאחר מכן הוא כבה ועוד אחד משני האורות שהיו כבה גם הוא... העצמים המוארים האילו ליוו אותנו מכביש מצפה רמון ב"ש ועד אחרי קרית גת... כשעה וחצי בגובה אחיד ללא תנועה ונראו כל הזמן באותו הגודל !!!!"

צופה,אזור מודיעין - "האורות האלו ריחפו לפחות 10 דקות מעל מודיעין ובניגוד לפצצות תאורה הן לא הנמיכו עם הזמן"

ערן,חיפה - "איך אתם מסבירים שראו את זה מאשקלון בדרום ועד חיפה - מה פצצת תאורה נראת למרחקים כאלה."

לילך - "גם בבאר שבע היה ב-9 בערב"

שפוי מירושלים,ירושלים - "כן כן גבירותיי ורבותי! גם בירושלים ראו אותם"

פלוני,באר-שבע - "גם בבאר-שבע ראינו אותם עד השעה 23"

איתן,אשקלון - "אני ראיתי את זה, וזה באמת היה נראה לי מוזר שיורים תאורה באיזור הזה, ושזה נמשך כל כך הרבה זמן. היו שלושה כאלה, שנים צמודים כמו בתמונה ואחד נפרד. חשבתי שקצת אחרי שהיחיד נכבה, יכבו גם השניים הצמודים, אבל הם נשארו דלוקים הרבה מאוד זמן. לא יודע להעריך כמה זמן, אבל עשיתי סיבוב רגלי של יותר מחצי קילומטר וזה עדיין היה באויר, ובאותו מקום(וגובה)... מנסיוני הצבאי, אני יודע בדיוק מה זאת פצצת תאורה של מרגמה וגם של פגז תותח, ולפי המראה, זה באמת הזכיר את זה. אבל (וזה אבל גדול) זה נמשך ה-ר-ב-ה יותר מדי זמן בשביל פצצת תאורה, וזה גם לא ירד או נכבה כמו פצצת תאורה... ועכשיו אני קורא שגם באיזור ירושלים זה נצפה, אז אין שום סיכוי שבעולם שזאת פצצת תאורה! מה זה היה? וואלה, לא יודע. אבל זה היה בהחלט מוזר..."

אמיר,מעלה אדומים - "גם במעלה אדומים בשעה 22:00 נראו 2 אורות בוהקים מוזרים"

עד ראיה באר-שבע - "ראינו מ-21 עד 23 מעל באר שבע. היו שניים ועוד אחד אחר כך הם עמדו המון זמן באוויר ואלה לא פצצות תאורה. יש לי צילומי סטילס וגם וידאו בסלולרי. אני וחברה שלי נדהמנו כמה שעות ואז ראינו שיש כתבה על זה פה באתר. גדול "

מיטל,קרית-גת - "איזה קטע! יצאתי מהבית ב- 21:15 ודיברתי בטלפון עם חבר שלי ואני אומרת לו שראיתי "כוכב ענק בצבע צהוב בשמיים" ולא הבנתי מזה... ועכשיו שחזרתי אני קוראת על זה פה..."

חיים,ירושלים - " מי שאומר שזה פצצת תאורה ניראה לי לא ראה פצצת תאורה בחיים.פצצת תאורה נמשכת הרבה פחות זמן ולא מגיעה לגובה כזה. ראיתי את זה גם והאור הראשון היה שם לפחות שעה!"

אביהו,מרכז - "ראיתי את זה לאורך נסיעה שלמה מבאר-שבע למרכז. זה "הלך" אחרינו כמו שמסתכלים על הירח, מה שמעיד על עצם העובדה שהאור היה מאד רחוק ומאד גדול."

כפר-סבא - "ראיתי אותם מוקדם יותר הערב צצים ונעלמים מכפר סבא, זה נראה בערך באזור ראש העין. זה לא פצצות תאורה רגילות שיורים ממטול, זה משהו לא מוכר לי."

דקל,אופקים - "ראיתי את זה פה באופקים שבדרום זה בטח לא פצצת תאורה"

אבי,מרכז - "יש לי היכרות עמוקה עם עולם התעופה ומיד זה צד את עיני, כי לא יכלתי לדמות את זה לשום סוג של כלי טיס שאני מכיר או שמעתי על פיתוחו.. זה מוזר כי הם פשוט לא זזים, לא כמו כלי מרחף שאנו מכירים, זה בוודאות לא מסוק, ומן הסתם שזה לא מטוס, זה גם לא דומה לפצצת תאורה, זה בהחלט מטריד , נקווה שיבדקו את זה כמו שצריך כל אותם הגופים שאחראיים לבדיקת תופעות כאלו... שיהיה בהצלחה."

אשקלונית מפוחדת - "הם עדיין בשמיים, אני מאשקלון ואני צופה בהם כבר שעה וחצי ויותר, צילמתי במצלמת וידאו ודרכה ניתן לראות עגול זוהר ובתוכו מעגלים אדומים, הוא כל הזמן בשמים עם כאלה נוספים שמופיעים ונעלמים, הם פשוט שם..... זה מפחיד, אלו לאאאא פצצות תאורה, הם שם המון זמן, פצצת תאורה לא תשאר מעל לשעה בשמיים. מה זה????????????."

אורית - " היו 3 אורות ואז אחד התרומם במהירות ונעלם נשארו רק 2 הלב שלי דופק אני לא מאמינה בחיזרים בטח משהו של הצבא"

שאול,מודיעין - "תוך כדי נסיעה ראיתי רק אור אחד מכיוון דרום. אכן נראה כמו פצצת תאורה אבל היא לא ירדה. היה תקוע באוויר. אכן מוזר. "
מיכל - "ראיתי את זה בכביש ירושלים - ת"א,עצם שמיימי גדול, עמד במקום כעשרים דקות נראה כמו פנס ענק אבל לא היה פנס משום שהיה גבוה מכל הפנסים בכביש. לא היה לו שובל ולא היתה לו תנועה - מוזר ביותר!!!! "

תגובה 1:

  1. וואי השנה לפני חודש בערך הייתי בטיול ירושלים בלילה וראיתי אותו דבר בידיוקק שניים כאלה .. בהתחלה חשבנו שזה סתם אבל אחריי זה התחיל לזוז לעט לעט ושוב נעצר במקום וזה היה מפחיד

    השבמחק

מבקר יקר ,תגובות ייתקבלו בברכה .פירסום מוצרים או פירסום אתרי אינטרנט לא ייתקבלו .קישורים הרלוונטים לנושא הכתבה ייתקבלו .ויכוחים סוערים או דיונים פוריים ייתקבלו בברכה .זילזול,סרקאזם או כל שימוש בשפה לא "נקיה"-לא ייפורסמו .המגיבים מתבקשים להצמד ולהגיב באופן הנוגע לתוכן הכתבה .תודה .מנהל האתר.