*********************
- פתח דבר -
ב-1960 הגה האסטרונום והאסטרופיסיקאי ,ד"ר פרנק דרייק ,משוואה המחשבת ומעריכה את מספר העולמות ביקום שייתכן שקיימים בהם חיים אינטילגנטיים המסוגלים מבחינה טכנולוגית ליצור תיקשורת עם כדה"א .לפי חישוביו של דרייק קיימות 10,000 צויליזציות בגלקסיה שלנו ,שביל החלב ,המסוגלות ליצור קשר עם כדור הארץ .כעבור 40 שנה נוסחה והורחבה המשוואה מחדש על ידי ד"ר אמיר אקזל ,פרופ' למתמטיקה וסטטיסטיקה שמתייחסת לא רק לגלקסית שביל החלב שלנו בלבד אלה גם מתייחסת לכל שאר הייקום הנראה לעין ושבו יש ביליונים של גלקסיות ושבכל אחת מהן ביליוניי כוכבים .התוצאה המתמטית הפשוטה אליה הגיע פרופ' אמיר אקזל היא שהסבירות שקיימות צויליזציות אינטלגנטיות המסוגלות להתקשר עם כדה"א היא בסבירות של 100%...המשך...
*********************

פינלנד

פינלנד משחררת כ-300 מסמכים הנוגעים לחקר עב"מים שנעשו ע"י כוחות הביטחון הפינים וחיל האויר בין השנים 1933-1979.
חלק מהמסמכים נוגעים לתקרית מפורסמת שהתרחשה מעל שדה התעופה "פורי" כאשר מטוסי חיל האויר הפינים רדפו אחרי עב"מים,כ-20 טייסים ואנשי צוות הקרקע העידו על התקרית והוא האירוע המפורסם ביותר בפינלנד.
קטע מהכתבה :
Finland’s most prominent official UFO incidents include case where Finnish Air Force was trying to chase seven bright UFOs over Pori airport, Western Finland. In April 12, 1969 about twenty pilot and ground staff of the Air Force witnessed the objects, which were 2000-3000 meters above the ground, as the same time they were tracked by the radar. When the fighters were getting close to the unidentified flying objects, objects climbed above the nearest fighter while its pilot was taking a closer look. After the short dogfight, objects started to move very fast towards the north and only minute later they were picked up on the radar about two hundred kilometers away from Pori, where objects disappeared towards Northern Sweden as the same time their altitude was increased more than double. The Pori UFO incident has been part of public knowledge for years before this current release, because of the testimonials by brave pilots, who played part in the famous UFO chase.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מבקר יקר ,תגובות ייתקבלו בברכה .פירסום מוצרים או פירסום אתרי אינטרנט לא ייתקבלו .קישורים הרלוונטים לנושא הכתבה ייתקבלו .ויכוחים סוערים או דיונים פוריים ייתקבלו בברכה .זילזול,סרקאזם או כל שימוש בשפה לא "נקיה"-לא ייפורסמו .המגיבים מתבקשים להצמד ולהגיב באופן הנוגע לתוכן הכתבה .תודה .מנהל האתר.