שר ההגנה לשעבר של קנדה,מר פול היילר ,טען בנאום שנשא על עב"מים : "עב"מים הם אמיתיים כמו המטוסים שטסים מעל לראשיכם".
אם כך הדבר אז למה איננו רואים עב"מים בתקיפות יותר גבוהה כמו מטוסים ? ובכן ,כאשר כן ניצפו עב"מים הסתבר כי אחוז ניכר מהעדויות מדווחות על עב"מים הטסים בגובה רב ולכן לא תמיד נראה אותם שכן האפשרות לראותם מהקרקע כך ש"יתפסו" בזוית עיננו היא נמוכה : מבחינת מרחק - עב"ם יראה קטן כיתוש אם בכלל ובדרך כלל בתוספת של ראות לקויה הנובעת מתנאי מזג אויר ,זיהום אויר,שכבות אטמוספריות סינוור וכו'
אך ישנם מי שכן עדים לעב"מים בגובה רב שהינם "צופים מיומנים" שדיווחו על צפיה בצלחות מעופפות,עב"מים בצורת סיגר וכדורי אור בגובה רב ,אותם עדים היו שם כשתופעות אלו התרחשו,במטוסייהם,אלו הם הטייסים.אלפיי דיווחים ועדויות של טייסים שראו עב"ם מקרוב מאוד ובחלק מהמיקרים אף נאלצו לתמרן את מטוסם בכדי להמנע מהתנגשות אוירית.
תכירו את ד"ר ריצ'רד היינס.ד"ר היינס הוא מדען לשעבר בנאס"א הוא עבד על פרוייקטים כמו ג'ימיני ואפולו ומעבדות חלל.במהלך 30 השנים האחרונות אסף היינס מעל ל-3000 עדויות על עב"מים או כפי שהוא קורא להם : Unidentified Aerial Phenomena ע"י טייסים,קריאות נתוני ראדאר,ועדויות ממגדל הפיקוח.
ד"ר היינס :"חקרתי מעל ל-3000 מיקרים.ברשותי הקלטות רשם קול והקלטות וידאו עם חלק מהטייסים.ברשותי קלטות של מנהל התעופה הפדרלי(FAA) שהשגתי באמצעות חוק חופש המידע כך שמאגר הנתונים שבידי הוא מאוד רחב.חלק מהדו"חות שחיברתי שאינם גמורים נובעים מהססנותם של חלק מהטייסים להסגיר מידע מלא אותם ואודות החברה עבורם הם עובדים.למשל במקרים של טייסים בחברות תעופה אזרחיות החוששים לאבד את משרתם מטעמי ביטחון או להיות מושא לגיחוך" .
"בידינו מספר מיקרים מעניינים בהם היו השפעות מגנטיות על מצפני המטוס,הפרעות בתדר הרדיו ובראדרים.וזה ממש מדהים אותי שעמיתיי במדעי הפיסיקה מסיבה שאינה ברורה אינם חוקרים את הנושא...".
"האם ישנה אינטיליגנציה כלשהיא מאחורי התופעה ? ובכן זו שאלה מדעית בעלת ערך רב. בעבורי ,אחרי מספר רב של מידע מנותח,אני חושב שישנה אינטיליגציה מאחוריה. אני משיג עוד ועוד מידע המוכיח זאת בעבורי ובסברה גבוה מאוד כי ישנה שליטה אינטיליגנטית מאחורי התופעה".
"עכשיו,הסקפטים יטענו כי בעצם מדובר באשליה אופטית או הזיה.אני לא קונה את זה.יש יותר מידי מיקרים,במיוחד כאשר ישנם לא פחות משלושה זוגות עיניים בתא הטייס וכאשר ישנה הצלבה עם קריאות הראדאר על המטוס ועל הקרקע והצלבה עם מיגדל הפיקוח ולפעמים גם עם מטוסים נוספים שעברו בסמוך"...
"לטייסים מונח המשך הקריירה על כף המאזניים.ולכן פשוט ביותר בעבורם לא לדווח,ולכן רובם לא מדווחים.להערכתי על כל טייס שלא מהסס ומדווח ישנם 20-30 טייסים ששומרים זאת לעצמם"
"זה ללא ספק מאוד מכונן כאשר טייס מביט ישר לתוך עיינך ואומר לך שהוא ראה מפורשות צלחת מעופפת במרחק של 100 יארד ממנו.לדבר שכזה יש אימפקט מאוד אימונציונלי עליי,אני חייב להודות..."
בשנת 1999 הקים היינס את המרכז הלאומי לתופעות אויריות חריגות -
( The National Aviation Reporting Center on Anomalous Phenomena )
ובקיצור NARCAP העורך מחקרים מקיפים לרבות חשיפת מידע מרשויות וגביית עדויות ונתונים טכניים. לאתר המרכז - לחצו כאן
( The National Aviation Reporting Center on Anomalous Phenomena )
ובקיצור NARCAP העורך מחקרים מקיפים לרבות חשיפת מידע מרשויות וגביית עדויות ונתונים טכניים. לאתר המרכז - לחצו כאן
לדף דו"חות מפורט באתר NARCRAP - לחץ כאן
סיכום מקוצר של כל תצפיות העב"מים שנראו ושדווחו החל משנת 1916 ועד שנת 2000 (חפשו האם גם ישראל על המפה) - ליחצו כאן לצפיה בסיכום
קטע קצר מתוך סרט התעודה UFOs Are Real המציג את מחקרו של ד"ר היינס וכמו כן את עדותו של טייס מסוק צבאי,לוטנט קולונל לורנס קוייל, שנאלץ לתמרן בכדי להמנע מהתנגשות בצלחת מעופפת
קטע מתוך תוכנית אירוח מ-1988 בנושא עב"מים בא התארח ד"ר היינס וטייס חברת התעופה "יונייטד איירלינס" במשך-35 שנים ,קפטן ניל דניאלס (החל מ-0:55 עד 3:25)
לקריאה נוספת של עוד עדויות טייסים באתר זה - ראו את כל הרשומות ב- עדות טייסים
מקורות :
יש לי בשבילך את מקבץ הראיות האולטימטיבי לקיום העב"מים
השבמחקUFO Reality - Essential eye opening facts in under 10 min.
http://www.youtube.com/watch?v=gt_64ifoAto